Jak Pisać Efektywne Reklamy na Facebooku z AI? Instrukcja Krok po Kroku

Spis Treści

Odkryj, jak pisać skuteczne reklamy na Facebooku przy użyciu Chat GPT i innych narzędzi sztucznej inteligencji!

W tym filmie dzielę się sprawdzoną techniką promptowania, która pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w tworzeniu angażujących i konwersyjnych tekstów reklamowych na facebooka, instagrama.

Dowiedz się, dlaczego przykład reklamy jest kluczowy i jak przygotować prawidłowy prompt do ChatGPT lub Claude.

To must-have dla marketerów, właścicieli sklepów internetowych i wszystkich, którzy chcą podnieść swoje umiejętności reklamowe na wyższy poziom!

▶️ Zapisz Się Na Darmowy Newsletter: https://gjasionowicz.pl/newsletter/
🟢 Baza promptów (zapytań) do ChatGPT: https://gjasionowicz.pl/80-zapytan-do-chatgpt/
▶️ Najlepsze domeny i serwery: https://gjasionowicz.pl/seohost NA HASŁO: grzegorz20 masz rabat 20% na aktywację konta
▶️ Załóż darmowe konto w Make.com – https://gjasionowicz.pl/make
▶️ Załóż darmowe konto w Airtable – https://gjasionowicz.pl/airtable
▶️ Neuronwriter – https://gjasionowicz.pl/neuronwriter
▶️ Sprzedajesz produkty cyfrowe, przetestuj najlepsze polskie narzędzie – https://gjasionowicz.pl/zanfia

Z tego wideo dowiesz się:

  • Jakie są podstawowe zasady tworzenia reklam na Facebooku przy pomocy sztucznej inteligencji
  • Na czym polega różnica między standardowym a zaawansowanym promptowaniem w ChatGPT
  • Dlaczego wrzucanie przykładu reklamy jest kluczowe przy tworzeniu skutecznych kampanii
  • Jakie elementy powinien zawierać skuteczny prompt reklamowy
  • Dlaczego warto unikać pewnych słów w reklamach i jak to zrobić
  • Jakie informacje powinien zawierać rzetelny opis produktu lub usługi
  • Kto może być docelową grupą odbiorców dla twojej reklamy
  • Jak przygotować przykład tekstu reklamowego do promptowania w ChatGPT
  • Jak zwiększyć perswazyjność i skuteczność reklamy przy pomocy dodatkowych rekomendacji w ChatGPT
  • Jak przeprowadzić analizę reklamy konkurencji i wykorzystać ją do tworzenia własnych kampanii

Wersja wideo:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Wyślij zapytanie