Chcesz dowiedzieć się, jakie błędy popełniają marketerzy, gdy uruchamiają kampanie reklamowe w systemie MetaAds (dawniej Facebook i Instagram)?
Obejrzyj ten film, w którym Grzegorz Jasionowicz odkryje pięć kluczowych błędów i pokaże, jak ich unikać, aby Twoje kampanie były skuteczne!
Dowiedz się, jak prawidłowo określić grupę docelową, ustalić cel kampanii, optymalizować reklamy na urządzenia mobilne, efektywnie wykorzystywać remarketing i śledzić wyniki.
Zyskaj wiedzę, która pomoże Ci osiągnąć lepsze rezultaty w reklamie online.
🟢 Baza promptów (zapytań) do ChatGPT: https://gjasionowicz.pl/80-zapytan-do-chatgpt/
▶️ Najlepsze domeny i serwery: https://gjasionowicz.pl/seohost NA HASŁO: grzegorz20 masz rabat 20% na aktywację konta
▶️ Załóż darmowe konto w Make.com: https://gjasionowicz.pl/make
▶️ Załóż darmowe konto w Airtable: https://gjasionowicz.pl/airtable
▶️ Neuronwriter – https://gjasionowicz.pl/neuronwriter
Z tego materiału dowiesz się:
- Jakie są pięć podstawowych błędów, które marketerzy popełniają podczas puszczania kampanii reklamowej w systemie MetaAds.
- Jakie są skutki niewłaściwego określenia grupy docelowej.
- Jak zdefiniować grupę docelową na podstawie danych demograficznych.
- Dlaczego dokładne określenie celu kampanii jest kluczowe dla jej sukcesu.
- Jakie są najpopularniejsze cele kampanii reklamowej.
- Znaczenie optymalizowania reklam pod urządzenia mobilne.
- Jak testować różne warianty reklam i porównywać ich skuteczność.
- Jakie są korzyści z wykorzystania remarketingu.
- Dlaczego warto regularnie monitorować kluczowe wskaźniki efektywności reklam.
- Jakie błędy mogą wpłynąć na skuteczność reklam i jak je naprawić.
Wersja wideo: